Post by porlansvalpino on Mar 16, 2022 7:03:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Checkers Online - Duel friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Checkers Online - Duel friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäämään kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Checkers Online - Duel friends 2022 version ▞▞▞
Checkers Online - Duel friends Deskové vjfo
Jotkut pelaajat lopettavat, koska he aloittavat ja yrittävät saada sinut lopettamaan, koska olet kyllästynyt odottamaan pelin aloittamista, ja jos he lopettavat, he raahaavat aivoaan päättäessään, millaisen liikkeen tehdä
Voin tehdä mitä teen
Tämä peli on murskaantunut kahdesti kummassakin kahdessa eri puhelimessa ja pelasin arvoani alapuolella olevia vastustajia vastaan. Se maksoi minulle paljon enemmän kuin vain 36 pistettä...
Se sanoi, että hävisin kesken pelin
Checkers Online - Duel friends Deskové vjfo
Kaikenlaista hyvää
Se on melko hyvä. Se liikkuu hyvin ja ihmisten kanssa jutteleminen on hauskaa. Hyvä työ, ehkä anna meille erivärisiä tauluja klassisen tyylin tai mahdollisia latauksia.
Tehtäväpisteet eivät merkitse kirjaimellisesti mitään
Antaisin tälle 00000000000 tähteä, mutta en voi vain hukata aikaa tähän peliin, älä ymmärrä sitä😡
Ancient Planet Tower Defense Offline Strategiya ayyt
Mielestäni tämä on erittäin hyvä peli. Mutta minulla on yksi hyvä ehdotus. Parhaimmillaan sinulla on vain 25 parasta. Sinulla PITÄÄ olla myös 50 parasta ja 75 parasta. Tämä on hyvä idea, koska muut pelaajat näkevät heidän sijoituksensa ja tämä rohkaisee heitä nousemaan korkeammalle. rankingissa. Kerro minulle, jos pidät tästä ehdotuksesta.
Eri säännöt
Ei uusintavaihtoehtoa
Hyvä peli, voi helposti pitää yhteyttä ystäviin verkossa. Yksi suuri ongelma: Jos minulla on mahdollisuus hypätä toisen pelaajan nappuloita, peli sallii minun hypätä VAIN. Se ei salli ei-hyppäävän liikkeen valitsemista, mikä on pettymys, koska puolet strategiasta ymmärtää, että sinulla on hyppy tehdä itse. Joskus ei-hyppyliike on myös strategisesti edullinen, mutta peli ei salli sitä.
Ei tasapelivaihtoehtoa. Pelasin kerran idioottimaista pelaajaa, joka jatkoi saman liikkeen pelaamista, ja vain yksi nappula oli jäljellä... Minun piti lopettaa peli ja hän voitti. Olin niin pettynyt
PANGET NAG BA BUG, DI KA MANANALO
Ok, suosi vaihtoehtoja muun tyyppisille tammille
Lancau lembab
Aika hyvä tähän mennessä. Mainoksia on toistaiseksi vähän, eikä pelaaminen hidastu edes yhdellä palkin kanssa. Voin leikkiä lasteni kanssa helposti.
Pidän siitä, että voin pelata ystävieni kanssa on hienoa
hyvä
niin hyvä
🤦🏾♂️Tarvitsen jonkun auttamaan minua häviämisessä, mutta kukaan ei voi..🥺 hola amigo por favor puedes "ayudarme a perder" por favor, por favor, por favooor😭😭😭
Hyvä peli plz ota kamera ja ääni käyttöön. Ja heittää ensimmäisellä kierroksella.
Voisin pelata verkossa tyttäreni kanssa!
Liian hidas, enkä pidä sen tapahtumista, kuten miksi et voi lisätä klikkaa minne haluan siirtää palani....
Hauskoja, minimaalisia mainoksia
Toistaiseksi ihan mukavaa
Kaikki on totta ja pelissä on paljon ominaisuuksia
Se pakottaa liikkumaan kriittisissä tilanteissa, jotka päätyvät epäedulliseen asemaan. On kuin pelissä pelataan tammua, mutta sinä et
Tylsä
Se on todella arvokasta, vaikka emme todellakaan pääse keskustelemaan vastustajiemme kanssa aikakatkaisun vuoksi
Vau, olen pitänyt pelistä, koska voin testata taitojani eri vastustajien kanssa
Sen ok peli latasi sen juuri tänään, mutta kun tarjousarvonta ei vedä
Mahtava peli.
Eilen päivitin sovelluksen ja se kaatuu sen jälkeen,
se vaatii parannusta asetuksiin, et näe, milloin ystävät ovat verkossa vai eivät
Huikea peli
Kamalan töykeää
sovellus on kunnossa
Voitko erottaa "näytä viimeinen siirto" -värit hämmennyksen helpottamiseksi. Kiitos
Hyvä 👍😊
Ei voi voittaa IDIOT-sääntöjen takia. Ps rakastan sinua
Melko hauska peli, paljon vaihtoehtoja ei paljon mainoksia ja paljon online-pelaajia.
Laita pakotetut liikkeet pois päältä, voin pelata itselleni, en tarvitse apua. Ole hyvä ja mene sinne, missä voimme poistaa tämän vaihtoehdon käytöstä.
Se on kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta haluaisin mahdollisuuden raportoida käyttäjistä/chateista online-otteluosiossa. Jotkut käyttäjät ovat töykeitä, mautonta ja joskus suorastaan ilkeitä. Hyvä peli, hyvin suunniteltu, chat-toimintoa tarvitsee vain moderoida. ---- Näyttää siltä, että kommenttiini on käsitelty, nyt on mahdollisuus poistaa chat käytöstä, jos haluat. Kiitos paljon! Tämä on erittäin tehokas ratkaisu, ja arvostan sen toteuttamiseen käytettyä aikaa.
Huono yhteys
hän tekee siirtosi joskus ja päästää sinut irti, vaikka voittaisitkin
hyvä tapa viettää aikaa